Veel gestelde vragen

Waar blijft mijn pakket?
Onze pakketten hebben een gemiddelde levertijd van 6-10 werkdagen. Dit komt omdat we een bedrijf zijn dat om de wereld en de natuur geeft, dus we willen niet zomaar elke dag bestellingen versturen. We verzamelen pakketten in een bepaalde hoeveelheid en wanneer we onze minimumdrempel bereiken, verzenden we ze allemaal tegelijk. We hopen dat je dit begrijpt en wilt bijdragen aan een betere en gezondere wereld.

Het is al 10 werkdagen geleden en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen?
Onze excuses dat dit is gebeurd... Heb je de Track & Trace gecontroleerd? Soms komen pakketten vast te zitten bij de douane. Wacht dan nog 7 dagen. Onze excuses voor het ongemak, maar we zien dat in 99% van deze gevallen het pakket toch wordt afgeleverd. Heb je 10 werkdagen gewacht en nog eens 7 dagen? Neem contact met ons op en we zoeken samen naar een oplossing.

Waar kan ik mijn Track & Trace-code vinden?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een Track & Trace-code. Het duurt ongeveer 3-5 dagen voordat je een Track & Trace ontvangt. Controleer ook je spamfolder, want daar komen onze e-mails soms in terecht. Het kan enkele werkdagen duren voordat jouw Track & Trace actief wordt.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je kunt jouw bestelling volgen met het Track & Trace-nummer dat je per e-mail hebt ontvangen.

Ik ben niet tevreden over mijn pakket.
Ben je niet tevreden over ons pakket? We bieden onze excuses aan. Neem contact met ons op met een uitleg en een foto/video van het probleem en we helpen je zo snel mogelijk.